Arcade Block mai 2015


IMG_4223-1

A doua cutie miraculoasă a lunii. Anterior, Nerd Block ajunsese cu o zi înainte să plec pentru o săptămână. Arcade Block a ajuns cu câteva ore înainte să iau trenul spre o altă destinație. Dar, deoarece luna aceasta obiectele din Arcade Block mi-au fost mai străine decât în alte ocazii, am decis să fac doar o scurtă trecere în revistă a lor:

IMG_4230-1 IMG_4227-1

  • Un borcănel cu trei inimioare în 8-bit, doar două și jumătate fiind umplute. A fost atribuit seriei The Legend of Zelda și, deși mie mi se pare cam generic, îmi place foarte mult și simt că întreg block-ul a meritat doar pentru asta. Eu îl voi folosi ca să îmi țin nasturii pentru costume la un loc, prea alunecă pe te miri unde și nu-i mai găsesc.
  • O figurină din South Park – The Stick of Truth. Eu am primit prințesa. Nu știam de existența jocului până acum, dar îmi place figurina, e atât de drăguță! Are și un mic arc :3

IMG_4225-1 IMG_4231-1

  • Magnet de frigider Kick, Punch!, referință la PaRappa The Rapper.
  • Un semn Blue shell on board pentru mașină. Foarte ingenios :)

IMG_4233-1 IMG_4235-1

  • O șapcă Foxhound, din Metal Gear. E de bună calitate, dar mi-e cam mare :(
  • Tricoul a avut o concept foarte interesant, un fighting game între creaturile din Final Fantasy.

Nu a fost un block rău, dimpotrivă, doar că nu prea m-a nimerit din punctul de vedere al preferințelor. Însă prințesa Kenny și borcănelul îmi plac foarte mult. Șapca și tricoul au trecut deja în posesia prietenului meu, din moment ce eu nu pot purta șapca și mi-am mai ales alte tricouri în trecut. Magnetul deja și-a găsit loc pe frigider, iar semnul îl păstrăm pentru momentul când vom avea ce conduce :)

Lasă un răspuns

