Zece reflexii neșfârșite


CODE.GEASS-.Hangyaku.no.Lelouch.full.929864

Iată că am pășit peste al zecelea prag din scurgerea anilor. Și parcă toate clipele de atunci și până acum se îngrămădesc una într-alta precum un evantai în închidere, îmi tropăie pe suflet și îmi aleargă prin fața ochilor. Amintirile își uită ordinea cronologică, sunt mai zburdalnice și mai colorate ca oricând. Ai crede că m-ar orbi sau măcar mi-ar încețoșa privirea în forfota lor haotică… Dar nu. Vezi tu, eu le cunosc pe fiecare în parte, mai bine decât oricine. Pe oricare aș apuca-o de-o urechiușă, aș recunoaște-o imediat. Aș ști de unde vine și, mai important, aș putea spune cu precizie ce impact a lăsat asupra mea, cum m-a ajutat să cresc și care a fost intensitatea zâmbetului pe care mi l-a gravat pe veșnicie în suflet.

Fruits.Basket.full.53908

Nu e o întâmplare de moment, nu e un eveniment exclusiv dedicat zilei de 26 august. Aceste mici furtuni de culoare și căldură se propagă continuu dinspre centrul simțirilor mele către toate extremitățile. Orice lucru mic le poate intensifica. O fotografie, un rând, un gând fugar, un personaj drag nouă, un fragment din poveștile ce ne-au unit. Toate trăiesc în mine. Tu trăiești în mine.

Așa că e inevitabil. Mă văd iar și iar propulsată în atâtea cutiuțe muzicale pe care le-am stocat în mine de-a lungul timpului. Fiecare cu propria formă, temă de culori, melodie și versiune a noastră – noi, cele două păpușele care se țin de mână și se mișcă voioase, alunecând pe o notă, prinzându-ne pe următoarea și ridicându-ne laolaltă pe a treia. Un vals perpetuu al sufletelor noastre împletite. Ai zice că am petrecut puțin timp fiind fizic împreună, dar iată, totuși, câtă bucurie am creat și am colecționat în noi înșine.

CODE.GEASS-.Hangyaku.no.Lelouch.full.570442

Astăzi, mai mult ca oricând, mă simt trasă în special către amintirea clipei când ne-am vorbit prima dată. E și normal, doar asta sărbătorim, nu? ^^” Însă ceea ce este diferit față de anii anteriori e că nu momentul în sine îmi umple gândurile, ci transformarea noastră – care este mare și, totodată, nu este. Am crescut și ne-am rafinat reciproc – am tot vorbit despre asta cu fiecare „+1” marcat în calendar. Dar, totodată, la un nivel fundamental, am rămas la fel.

De fiecare dată când vorbim sau reușim să ne vedem, eu nu simt trecerea timpului. Parcă suntem la nesfârșit aceleași copile de 16 ani. Îmi ești adolescența, candoarea și inocența. Știu că nu le voi pierde niciodată, oricât aș îmbătrâni, fiindcă tu le ești cel mai aprig paznic.

De fiecare dată când vorbim despre ceea ce ne place, spune-mi, suntem noi, cele de acum, sau suntem noi, cele care acum mulți ani își petreceau nopți târzii spunând aceleași lucruri și încercând aceleași trăiri? Eu nu văd diferența – dimpotrivă, văd o perfectă suprapunere.

De fiecare dată când asculți muzica pe care o descopeream și de care ne îndrăgosteam pe atunci, nu-i așa că simți aceiași fiori, același drag de viață nebun pe care ni-l insufla? Nu-i așa că, pe cât au trecut anii peste noi și ne-au schimbat, pe atât am rămas la fel? E un paradox nostim. Îmi cam place :)

CODE.GEASS-.Hangyaku.no.Lelouch.full.214105

Nu există cuvinte suficient de multe sau suficient de puternice ca să spună exact cât de recunoscătoare îi sunt vieții ca mi te-a dat și cât de recunoscătoare îți sunt ție fiindcă ai reușit să pătrunzi prin globul de sticlă în care am încercat de atâtea ori să mă ascund. Nu ar exista aceste permanente mici explozii de bucurie în viața mea dacă nu mi-ai fi arătat tu adevărata intensitate și frumusețe a culorilor ce existau dincolo de zidul meu de sticlă aburit. Într-un fel, m-ai învățat să trăiesc – și nu oricum, ci cu pasiune și drag, oricât de greu ar putea fi uneori.

La mulți ani nouă pentru cel mai frumos deceniu prin care ar putea trece două suflete unite de cea mai roșie și năstrușnică sforicică a destinului! Să continuăm tot așa până la acel moment când vom fi două băbuțe fără dinți, care mănâncă înghețată în parc și chicotesc la fel ca atunci când aveau 16 ani ;) Să fugărim tot mai departe timpul și, în niciun caz, să nu îl lăsăm pe el să ne fugărească pe noi!

Time waits for no one.