New Year’s resolutions


1. Vreau să iubesc așa cum nu am mai iubit niciodată, să dau totul și să nu regret, să aduc acel zâmbet dulce pe chipul lui cât mai des posibil, să ne ținem strâns de mână și să ne prindem reciproc atunci când vântul ne doboară.

2. Vreau să nu mai fiu așa leneșă și să mai renunț la câteva ore de somn pe noapte pentru a mă pregăti cum trebuie pentru examenul de bacalaureat, în special la mate și istorie.

3. Vreau să fiu mai puternică, să plâng mai puțin și să zâmbesc mai des, să tac și să îi ascult pe ceilalți, să îmi ignor dorințele egoiste.

4. Vreau să îmi redescopăr aripile pe care le-am pierdut cândva, să le dezmorțesc și să zbor din nou, căci știu că sunt acolo, chiar dacă eu le-am uitat.

5. Vreau să îmi conving părinții să mă lase la facultatea pe care o vreau eu, să locuiesc în orașul pe care îl iubesc atât de mult și pe care îl port adânc în inimă, altăuri de pisicuța mea iubită.

6. Vreau să scriu când inima îmi spune că vrea să își verse oful, să țin un fic constant, fără să îl duc la arhivă și să pun pe hârtie gândurile care m-au măcinat de un an incoace.

7. Vreau să fiu mare, dar să mă prefac uneori că sunt mică, să mă joc și să mă prostesc atunci când lumea adulților mă sufocă.

8. Vreau să fiu eu.